lørdag 4. juni 2011

Varmen har kommet....:)

Her har sommeren kommet!! :) Dette bildet er tatt halv ett på natten, jeg sitter ute, og det er tropevarme,3 Juni <3


Vi har lengtet lenge etter varmen,og måtte den vare noen uker nå :)




Bordet har stått ute hele året noen år, og har fått ett værbitt utseende,men det liker jeg :)



En av guttene her ønsket seg hjemmebakte kanel i svingene,så det ble en god frokost i dag :)

Har funnet frem gamle blader fra 2007,og kost meg med. Gøy å se tilbake,elsker den Chabby Chic stilen som var for noen år siden...ting forandrer seg, nå er det mer industrielle ting blandet inn osv....


En fanstastisk skjønn lørdag her,skal snart på en liten handletur på Mosters Hus og handle 30 -års gave til søsteren min,så er det selskap hos henne i ettermiddag:) Men først da chopping og cafe`med min gode venninne :)

Life is gooood :)


Ha ei fantastisk helg !


Klem fra meg :)

















2 kommentarer:

Janne sa...

Så fint, Bente!!! Og de kanelbollene så herlige ut:-)))
ha en fortsatt fin helg.
Klem

salige lavendel sa...

Du kan veldig gjerne komme å bake kanel i svingene til meg også =)) Koselige bilder av uterommet ditt! Jeg liker godt de industrielle innslagene som har kommet nå, synes det kan bli litt for søtt ellers.