tirsdag 28. juni 2011

Nymalt...

Nå er det noen år siden møblene mine ble malt, og de trengte virkelig ett strøk til,for de var blitt så gule med årene... og det har jeg endelig fått gjordt nå, rart det der at man kan gå å tenke i ukesvis, ja nesten år, på ting man vil få gjort, og når man bare setter i gang, så tar det jammen ikke lange stunden. Så nå er flere møbler blitt nymalt, og jeg bare elsker denne lukten i hus :)












Og når det endelig er gjordt, MÅ jeg bare forandre litt på "stasjen"!!! :)

Det gamle stallvinduet har stått på dette skapet i noen år, men nå plukket jeg sammen litt dill fra kjøkken og stue, og endte opp med dette, og syntes det ble fint :)



Ellers går dagene her til laaange sovemorgener, sen frokost , og ikke så mange tider å passe, og det LIKER vi :)



De store har sommerjobb, så de er litt ute på dagene da, men jeg begynner å venne meg til å ha huset fullt, men slik er det vel for de fleste på sommeren , når skolebarna har fri.

Vi har ikke mange planer om å reise så mye, elsker å være hjemme, og vi bor i ett ferieparadis, her kryller det av turister på sommeren, og vi har fine badeplasser, så det blir dagsturer til Fårup,og litt småturer...og de store farter rundt litt selv og får dekket sine eventyrbehov :)

Må bare si at det litt mørkere Jesus Bildet, ble flyttet, synest det ble litt for mye her.....)

Obs! ble visst litt langt dette :)

Men håper sommer kommer til dere alle :)



Klem fra meg :)








6 kommentarer:

liven sa...

Så fint skapet ditt er Bente...og koselig pynt på det!
Hjelper godt å friske opp med et strøk maling :o)
Har funnet en vannbasert som ligner oljemaling.....så slipper man gulning :o)
Kos deg med ferie :o)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei Bente!
Så hyggelig med hilsen fra deg, tusen takk!
Utrolig så friskt og fint det meste blir med litt omgang maling. Skapet er nyyydelig!! Well done!:)
Kos dere med sommeren og hyppige badeturer, DET er sommer det!
Klem Anne Karin

Bente sa...

Heia,Så fint skapet ble. Utrolig så fint det blir med litt maling. Koselig med nye blogger. La meg som følger hos deg. Ta en titt hos meg. Ikke bare har vi samme navn, men også ganske lik smak.

Klem

Gry sa...

Skapet ble kjempefint, så fint at du begynte å blogge igjen, trodde jeg var følger, men nå har jeg i allefall lag meg til.
Ønsker deg gode sommerdager!
Klem : )

Tovepia sa...

Nydelig skap du har, og jeg ser selv at oe jeg har malt skulle fått et strøk til..et blankere strøk;)
Takk for hyggelig kommentar;)
Nyt dagene, klem fra meg;)

IngunnF sa...

Det ble kjempeflott!