onsdag 15. juni 2011

Tildamor :)

Tildadmor skulle vel hatt på seg en sommerkjole nå, men SÅ flink er ikke eieren, at hun syr en hel garderobe :)




Det er rart når man skaper noe, så er det så vanskelig å gi det bort....
Husker på 90 tallet da trolldeigbølgen herjet for fullt, jeg laget massevis av figurer,Pippi, Albert Åberg og mange andre figurer....og jeg klarte aldri gi de fra meg :)

Men hadde jeg laget i store mengder, ville det nok vært anderledes :)

Fine og søte er de iallefall, disse Tildadukkene :)

Klemmer fra meg :)






2 kommentarer:

Vårt Hus sa...

Så flott Tilda du har laget. De er jo bare herlige disse figurene til Tone Finnanger. Jeg prøvde meg en gang for mange år siden på å lage en, men den ble ikke så fin som jeg hadde tenkt. Kanskje jeg skulle prøve meg på en ny snart... Ha en super duper flott dag- selv om det er ganske så grått ute i dag.
Klem Yvonne

liven sa...

En fin Tilda du har laget!!
Koselige disse Tildasakene :o)

ha en fortsatt fin dag