lørdag 11. juni 2011

Termos

Denne termosen fra House Doctor er bare så søt, sammen med prikkete kopper , og en blomster som tyder på fred i hus, kan dagen begynne :) Jeg har ikke vært helt god i det siste,pga virus på balansenerven, som har plaget meg i snart ett år. Men når jeg bare sitter i ro, føler jeg meg bedre, så i dag har vært en sånn dag, og da blir det plutselig mer enn ett innlegg på en dag :)


Blir liksom litt hekta innimellom,moro å ta bilder og "stasje"litt,skulle bare hatt et bedre
kamera , men det får bli med tiden :)

Alt godt til dere :)
Klem :)

2 kommentarer:

liven sa...

Koselig med disse termosene...har en fra greengate!
Ønsker deg god bedring...må være fryktelig ubehagelig!

Ha en fin helg Bente

Anne Karins Mat og Vin sa...

Kjempe søt termos! Det behøver ikke alltid være disse gammeldagse ståltermosene, selv om de duger godt til varme pølser. Var så heldig å fikk en ny flott termos fra Green Gate av mine bonusbarn, den ble jeg sååå glad for:)
Synd å høre du sliter med virus på balansenerven, det kan ta lang tid så du må bare ta livet med ro og få den hvile du trenger, da kommer du fortere på beina igjen.
Ha en fin pinse og kos med nære og kjære!
Klem Anne Karin