torsdag 16. juni 2011

Årene går....

Ja, nå nærmer skoleslutt seg for fullt her. I dag var jeg grytidlig opp, og jeg og min mamma reiste til skolen som datteren min går på i Kristiansand.





Hun går musikk-linjen, og skulle opp i piano. Der satt mange elever, o lærere, og det skumleste av alt, sensorene, stakkers , hun var sååå nervøs!! Men hun var så FLINK!!!Og mens vi satt der, tenkte jeg jo på en av guttene som kom opp i matte skriftlig,han går på media komunikasjon........stakkers tenkte jeg....håper det går bra...

En av guttene er på leirskole denne uken, og minsten skulle ha idrettsdag på skolen.


Så alle er spredt over alt....Det som er så rart, er at ungene begynner å bli så store,til høsten flytter hun eldste til Bergen for å studere, de er ute av redet , en etter en...hvor blir årene av lurer jeg på.....




Jaja, en ting er sikkert!! Jeg føler meg ikke gammel av den grunn !!! :)



Og det å pynte hjemme med rosa og søte ting blir vi vel aldri for gamle til??? Eller hva sier dere damer? :)


Har byttet rundt litt på pynten i hyllene i stuen :) Denne lille hyllen er fra Mosters Hus , speilen med en liten hylle på er fra et antikkmarked jeg var på, de små flaskene i midten og potten med husfred er fra BogrøntDen gamle gulvlampen Og det smale bordet alt står på er gammel Fretexfund, og dette elsker jeg :) Bordet kan brukes over alt og til så mye :) Var jo i teak da jeg fant det, men det varte ikke så lenge her i hus ..hehe :)







Klemmer fra meg :)

1 kommentar:

h.espe sa...

Hei på deg Bente, og tusen takk for gode ord hos meg - så gøy at du likte lysekronen!!!

Må være rart når barna er blitt så voksne, og de en etter en forlater redet... Hi, hi - du må huske at det er nå din andre ungdom begynner...;o)

Herlige bilder fra stuen din, og angående rosa - NEI, det vokser vi aldri ifra :o)

Nydelig ukeslutt til deg!

Goklem fra Hildegunn