tirsdag 21. juni 2011

Litt dill og dall :)

Endelig sommerferie :) Ingen vekkerklokke skal ringe på lenge....:) Lange sovemorgener, og mye kos :)



Dette søte bildet, som egentlig er en gradestokk, fant jeg på "Glad pris" , syntes det var så fint, men litt lite å henge opp på veggen, så fant ut at det passet fint her :)


Det lille rosa skiltet, er fra Lises Hjerter :)





Den store lilla lysestagen er ett funn fra danmark :) Vi var der for en stund siden, og på Løkken,ligger massevis av små koselige butikker der, og der var en butikk med alt til halv pris, så 50 kr for denne, knall lilla, en herlig fargeklikk i det hvite landskapet :)




Det lille bordet er også fra danmark, rett og slett ett gammelt symaskinbord :)

Vel, det var en liten tirsdagshilsen fra meg her...ellers er jeg da hekta på å lage cupcakes, noe som er kjempemoro :)







God uke til dere alle :)




Klem :)










4 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei Bente!
Takk for koselig hilsen. Hørtes kjekt ut med kos på bryggekanten, håper krabbefangsten blir vellykket. Ja nå er det ferie her også, 8 lange deilige uker med forhåpentlig sommer og sol:)
Flotte ting du fant i Danmark, de har mange skatter rundt omkring. Vi reiser til sommerhuset vårt i Danmark om 3 uker, skal bli såååå deilig:))
God klem fra meg til deg:)
Anne Karin

liven sa...

Deilig med morgener uten vekkerklokke....må nok vente en stund til før jeg slipper unna!
Koselige bilder hos deg Bente!
Klem!!

h.espe sa...

Hei søte du!!
Ja , er det ikke deilig med ferie vel? For min del er der jobbeferie, men synes det er helt ok - ferie er jo som kjent å gjøre noe annet, og å bære med på å skulle sette opp lyshus er jo bare gøy ( ja om bare finværet kan komme!)

Håper du har hatt en fin St.hans feiring. Her i Nordfjord har det vært grått og kaldt, men vi har kosa oss ute på verandaen - pledd og rødvin fungere fint :)

Hønsenetting får du forresten kjøpt hos Byggmaker, Biltema, Felleskjøpet og sikkert Coop Bygg. Gleder meg til å se hva fint du lager!

Fiiin ferie til deg!!!

Stor klem fra Hildegunn

h.espe sa...

Hei igjen!
Høres ut som dere hadde en trivelig kveld :)

Angående knotten har jeg festet den med skrue og en stoppskive. Passet på at den fikk støtte av hønsenetting i tillegg. Kunne kanskje vært smart å bruke litt lim i tillegg også! Blonden har jeg sydd fast, men ser ikke bort fra at den kunne blitt festet med feks decopage lim...

Fortsatt fin dag til deg!

Stor klem