onsdag 23. april 2008

Nystartet

Jeg er utrolig glad i interiør,og koser meg veldig med å dille hjemme.Er trofast kunde på bruktbutikken vi har her jeg bor.Har finnet så mye fint!!! noen møbler har vært i eik,og noen i teak.Men jeg maler så og si alt hvit.
Når det gjelder data,er jeg ganske fersk,og det er faktisk bare to uker siden jeg oppdaget denne bolig-blog verdenen!!!! Men så kjempegøy det er å se at det er så mange som liker den samme stilen som meg!
Jeg har 4 barn,og har ikke så mye tid å sitte med data en,men jeg har blitt helt hektet nå! så snart alle har lagt seg,så ni koser jeg meg med å se rundt på andres sider. Det er så inspirerende . Så mange flinke og kreative damer!
Nå håper jeg at mine sider kan være til glede for andre.......
Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer: