torsdag 24. april 2008




Fet
Alle rammene er og kjøpt på Fretex.
Jeg har limt fast en gammel duk,og satt på et søtt kort,enkel og billig måte å fornye på:)



















Den nakne lampeskjermen kjøpte jeg for 5 kr på Fretex.
Det er så gøy å gjøre noe nytt:)

Nå er ungene på skolen,og vi skal snart ut i det fine været,jeg og minsten,men jeg hadde lyst til å legge inn noen bilder til.Var så gøy når jeg endelig fikk det til:)

Dette er et bittelite bad,ved siden av vaskerommet,( og vaskerommet skal dere slippe å se...He he..:)
Her var det grønn og orange tapet.jeg kom tilfeldigvis over
en rull smårutete rosa og hvit tapet,som egentlig er til barnerom.de hadde en rull igjen,fikk den for 50 kr.Så det var nok til en vegg...nesten...på
resten av veggen har jeg hengt opp en stoffbit jeg hadde liggende.resten malte jeg hvit.

Har egentlig lyst til å henge et fint stoff rundt vasken,men med mange unger i huset,er jeg redd det ville blitt brukt til å tørke hendene på:):)

5 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Grattis med ny blogg!
:O)
Så koselig du har det hos deg!
Gøy å finne gamle skatter.
Ha en fin - fin uke!

Anonym sa...

*Gratulere masse med ny blogg, Bente! Gøy med noe kjentsfolk som har samme interesse :) Så mange fine bilder fra hjemmet ditt du viser. Du er så flink til å få det til og ser ut til å ha vært veldig heldig på fretex. Elsker den lampa i stua di. Gleder meg til fortsettelsen. Stor klem fra meg

Vitt Hemma sa...

OJOJ!!! Så mycket fint du har det!!
Gillar dina tavlor med spets!! Å din säng ser ju hel fantastiskt mysig ut!!

Självklart får du länka! Blir bara glá! Hoppas jag får göra det samma? Här kommer att kikas in ofta...

Kram Sofi :)

*Hege*-mine små skatter sa...

Hei Bente! Så koselig side du har her... Dette må jo være perfekt for deg=) Gleder meg til å droppe innom hos deg en dag=)
Ha det godt så lenge-klem Hege

Anitas hus sa...

Så koselig bad du har. Den tapeten er sååå søt, en vennine av meg har samme.
Du er flink til å lage ting også, kjempe fine rammer med blonder og bilder. I like:O)

Kjempe koselig at du har lagt meg til siden din. Jeg har linket deg også så er det lettere å følge med.


Ha en fin kveld:O)
Klem