torsdag 24. april 2008







Jeg er helt vill etter å lete etter gamle fine skatter,og denne så jeg sto på lageret til bruktbutikken her hvor jeg bor.Den måtte bare bli min:)
I går var jeg på jobb,og av og til får jeg bare en sånn sterk følelse av at jeg MÅ på denne butikken.Jeg gikk bort i pausen og fant noe kjempe gøy der!! et nytt oppussings prosjekt er på gang!Må få tatt litt før og etter bilder av den,så skal jeg vise dere:):)
Legger ut litt flere bilder av stuen vår.Vi bor i et hus fra -74 ,så det er hele tiden nok å gjøre.
Vi er en stor familie på 7 personer som trenger sengeplass,men har bare 3 soverom,så for et år siden,gav vi fra oss soverommet til eldste jenta,og flyttet opp i stuen!!!
Dette er kanskje litt rart,men det fungerer helt fint:)
Har hengt opp en hyssing som jeg har hengt opp et gammelt overlaken med blonder på,og dette drar vi bare for når vi legger oss.Veldig koselig! Lampen over sengen var før grønn,med lampeskjermer på,men jeg har malt den,og satt stearinlys i,fordi det er så mye koseligere.Alt som er på veggen er og lopper:)
Over sengen ønsker jeg meg teksten:lykken kan ikke sees eller røres,men skal føles i hjertet. tror jeg må kjøpe en slik sjablong.
Vel,nå må jeg ta vekkerunden,så de kommer seg på skolen.Minstemann og jeg har fri i dag,så vi skal bare kose oss:) ha en nydelig dag!
klem fre Bente:)

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Vilket vackert hem du har!

Kram Pernilla

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej igen!

Klart man ska titta in hos dig.Mycke fint att titta på ju.

Om du vill beställa kan du göra det på min mail.
sandin_4@hotmail.com
Så får jag din adress å så...

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kram Pernilla

Anitas hus sa...

Koselig og romantisk sovekrok dere har. Hva ofrer man ikke for de barna.
Den lampen du hadde funnet var bare skjønn. Likte den lampeskjermen sååå godt;O)

Ha en deilig fridag!
Klem:O)