mandag 28. april 2008

Blomster bordet



Ja ,så var det gamle blomster bordet ferdig:)
Jeg hadde ikke lyst til å ha blomster i den ,så jeg satte noen blader som kan
skjule den stygge kassen som er nedfeldt i toppen av bordet.
Synst den ble så fin,kan dekorere og forandre mye her,etter årstider,og
kanskje setter jeg ned noen fine blomster i den skjulte kassen:)



Den fungerer også fint til å sette fra seg en kopp te på=)
Det er utrolig at man kan bli så full av energi av å male og forandre på gamle ting :)
Trodde jeg var litt gal,helt til jeg oppdaget denne herlige bloggverden,og oppdaget at
det faktisk er en hel del "gale" som meg:):0)
Ha en fin kveld alle sammen,og takk for all inspirasjon dere gir meg:0)
Mange varme klemmer fra meg.

3 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempestilig blomsterbord! Ble jo så flott med litt maling!
:O)

janne - kathrine sa...

Du verden så stilig det blomsterbordet ble!!
Det ble jo så festlig med de hjertene og lyktene som du har hengt på espalieret :-)

Anonym sa...

Fantastisk ide. Hadde jeg sett det bordet hadde jeg kastet det med en gang. Men du så jo et nytt liv for det. Utrolig bra. Ønsker deg en god vårdag.

Minmill