tirsdag 24. mai 2011

Ja,her står ting litt stille på bloggefronten,finner ikke laderen til batteriet til kameraet mitt:) Men med tiden dykker den nok opp :)



Fikk noen nydelige roser av min kjære snille kjæreste for litt siden,


roser er LYKKE :)





Ellers så har jeg kost meg på tur en uke alene med min kjære,


i deilige Spania :)





Nå venter vi på at sommerværet skal komme,er skikkelig høstvær ute i disse dager, blåser og regner,og det er koselig å sitte inne,tenne lys, men vil jo gjerne kunne sitte litt ute nå på kveldene :)



Får for tiden masse inspirasjon i interiørblader,lengselen etter hvitmalte gulv er og forblir i meg, men om jeg noen gang får gjordt det ,gjenstår å se :)





Ønsker alle det beste :)


Klem fra meg :)


2 kommentarer:

Bente sa...

Noen som kan forklare meg hvorfor det er så himlane langt mellomrom mellom linjene på innleggene mine? :)

Synnøve sa...

Hei!
Har opplevd det samme jeg også, at det ble langt mellom linjene. Kan desverre ikke hjelpe deg!
Nydelige roser du har fått av mannen din.
Så bra at du har begynt og blogge igjen:)
Klem Synnøve