mandag 28. februar 2011

Elsker å ha masse stearinlys tent,her på et søtt fat jeg har fått i gave av min

svigerinne. De små hjertene er fra Panduro.

Små skåler fra Greengate passer fint til telys, og den hvite koppen

er fra Indiska.


Suppeterinen er fra gjenbruksbutikk i Danmark, var rett og slett på en søppeplass

i Hjørrring, og der har de et lokal som de selger ting som de plokker ut fra det som

har blitt kastet. Fant mye fint der , og det var utrolig billig!!!





Duken er også fra bruktbutikk i Danmark :)



Her er det en databenk til høyre som blir brukt av barna, og leksene gjøres her :)
Gardinene var jeg så heldig at jeg fant på Kid, liker de kjempegodt :)


Ellers har jeg hentet hjem datteren min i dag,så nå er det vinterferie,avslapping og kos :)

Vi skal på en dagstur til Danmark , ellers blir det ikke de store sprellene :)


Mandagsklem fra meg :)




1 kommentar:

Besta sa...

Så koselig at du har begynt å blogge igjen. Følgte litt med tidligere:)
klem fra marilyn