tirsdag 6. mai 2008

Stue

Speilen med lys ,er kjøpt på Mosters Hus,her i Lyngdal,det er og de
grønne rammene.
Dette er en kjole min datter hadde da hun var et år...nå er hun snart 16,uff
som tiden flyr......

Denne søte er også et Fretex fund.Den var i teak,og fikk et par strøk
med maling,har aldri fått opp skapdøren,for jeg har ingen nøkler som passer.
Den er så fin i modellen,ikke så dyp,men fin å oppbevare litt saker i...
Skulle tatt et bilde av bena og,de er så fine....får gjøre det en annen dag:)


Disse telysholderene er fra "rice" ,kjøpt på den herlige butikken,Bazaren,i Lyngdal:)
Det er også de to små vasene i rosa,som står i bakgrunnen.


Og her blir jeg ikke arbeidsløs,må jo vaske disse teppene
ganske ofte...Nye sofaer fra Ikea er på ønske listen:)Vite så klart:0)

Ja ,i dag har jeg og vært syk,tatt livet med ro....er ikke vant til å sitte så mye stille:)
Så ,dataen har vært godt selskap...
Det er så fantastisk fint vær ute,ungene har tatt på seg korte-bukser,og
de har fått farge i ansiktet,ser så sunne og gode ut.....,men han minste
er så skitten i ansiktet,etter å ha gravd i beddene etter småkryp,han kom inn og sa at han fant
en "slange" ,og at den krøp i handen hans:):)..Men solen har vel trengt gjennom det skitne:)

I morgen skal jeg gå på jobb,får ta litt paracett,så går det vel fint...
vi er så få på min arbeidsplass,så set er ikke så mange å ta av når noen er syke..
men jobben min elsker jeg,og har såååå skjønne medarbeidere,så det går nok fint...

Ha en nydelig kveld,alle koselige bloggere:)
Takk for all inspirasjon og fine tilbakemeldinger på siden min:)

Stooor klem fra Bente:0)


14 kommentarer:

Hulda sa...

Så kjempefint du har det i stua, helt nydelig, altså. Lekre møbler. :)

h.espe sa...

Hei, og tusen takk for koselig besøk!!! Kjempekos at du linket meg. Linker deg tilbake jeg, for duuuu - jeg forelsket meg helt i bloggen din jeg - så kooooos det var å komme inn her. Herlig interiør du viser, virkelig flott har du det hjemme hos deg!!

Her kommer jeg veldig, snart tilbake...

Ha en flott vårkveld, og herlig uke videre!!

Klemmer fra meg :o)

Vitt Hemma sa...

Å så söt klänning! Fin å hänga den på väggen så att man kan se och njuta av den lite till... :)
Knopparna du frågade om har jag köpt på Indiska, 19 kr för 2.

Kram på dig!

alvorada sa...

Så fint du har det :) Og den lampa di er jo bare til å bli helt forelska i!

Ann Helen sa...

Nydelig stue:) Og så mange ting herlige ting du finner på fretex! Ser så fredfullt og godt ut hos deg!

prinsesselinn sa...

for en vidunderlig deilig blogg du har.
Og et nydelig hjemser det ut til.
Hvitt, koselig, fint og personlig.
kommer nok innom igjen..
og igjen...

Miamor sa...

Så trivelig at du var innom meg... håper du blir snart frisk...Trenger all energi vi kan med flere barn og hus og heim...
Ha en strålende kveld : )

Anitas hus sa...

Godt å høre at du er bedre Bente. Du kan ikke være syk nå i det nydelige været vi har om dagen så jeg håper du kommer deg raskt.

Synd at symaskinen din er ødelagt da. Prøvde å finne ut noe i instruksjonsboken til min maskin, men det sto ikke så mye om det. Vet ikke om du kan prøve å stramme spenningen på trådspenningshjulet. På min maskin står denne på 5, men jeg er langt i fra noen ekspert. Jeg hadde samme problemet på den gamle maskinen min.

Og såååå koselig du har det i stuen din! Du er utrolig kreativ og gjør mye fint ut av gamle møbler og interiør. Skikkelig fint og da gjør det jo ikke så mye om man ikke får opp ett skap, hihi:O)
Tenkte jeg skulle prøve å få tatt meg en tur innom bruktbutikken i morgen, alltid gøy og gå på skattejakt!

Nei, nå må jeg krype til køys snart!

Ha en god natt!
Klem:O)

mali-mo sa...

Så fint du har det! Et kreativt og kjempesstilig innredet hjem, har sittet og kost meg med bildene dine nå. God bedring!

Solveig sa...

Hei du!

De "vasene/skålene/lyslyktene"? i bilde nr 3 var vidunderlige!!

Vi er også på utkikk etter nye sofaer nå. Jeg har hatt en sånn "design" sofa - med masse farger, skikkelig knall - men det viser seg at en ikke kan vaske trekkene, jeg prøvde, og når jeg tok på trekket i går kveld var de ikke bare skjoldet - men bleknet i tillegg. Uhhu! (og litt hurra = nye soffaer!!)

Heldiggris som kan ha hvit sofa! Med en liten en på 1,5 år er det ikke så stas:)

Det brukernavnet og passordet er det samme som når du logger deg inn på bloggen din. Hvis du har sånn automatisk innlogging, sjekk om du får kopiert det opp før du logger deg inn, evt kan du spørre om å få det tilsendt på mail. Tror det er en sånn funksjon i alle fall:)

Solveig sa...

ps: glemte jo helt! GOD BEDRING!!!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei igjen !

Ja, du må ta turen innom engang , det hadde vært kjempehyggelig!
Flott og koselig stur du har da :)
Du får se på det slik , at det er lettere å vaske disse trekkene enn trekkene på sofaen , hihi!

ANG BILDENE: jeg har lastet ned picasa , så lager jeg collgaer i den . Man setter de bildene man ønsker på vent , og trykker så på kollasje- Deretter velger man bildematrise. Håper dette var å skjønne ....

God bedring ...kjipt vær å være syk i !!!

Anonym sa...

Å, Bente! Du har det jo så koselig. Det var sannelig godt du fikk begynt å blogge så vi andre fikk se litt av herligheda ;)
Gleder meg til hva det neste blir..
Klems Klems

Anonym sa...

Hei. Jeg har et tips til deg hvordan du kan få åpnet den døra på hvitskapet ditt. Var i en lignende situasjon en gang. Jeg gikk ned til en låseforretning. (Lurer på om den lå i posebyen et sted)Der fikk jeg låne en stor ring med mange forskjellige nøkler som jeg kunne prøve. Det klaffet iallefall for oss. Verdt et forsøk og det er jo fint å kunne bruke skapet. Tenk om det ligger penger inni. he he. :-)