torsdag 3. februar 2011

Ja,her viser klokken snart midnatt, og klokken har blitt 01.00, altså med andre ord, så har jeg brukt over en time på å få lagt dette innlegget!!! Etter en lang pause i bloggeverden, hiver jeg meg på igjen, men har jo glemt så alt for mye skjønner jeg :)
Men jeg elsker å kikke rundt på dere andres blogger, gir så mye , får masse ideer, og ikke minst ler jeg godt av og til, for det er mye morsomt og lese :)
Denne søte klokken fikk jeg til jul av min svigerinne ( og broren min, selv om jeg tror at han ikke aner hva jeg fikk ) . Hun har forstått smaken min, og jeg ble kjempeglad for den :) Det dumme med meg er at jeg ikke kan vente med å henge ting opp!!! Må bare gjøre det med en gang, og selv om jeg ikke hadde gipsskruer, fant jeg en kjempestor skrue som burde holde! Men , problemet var at den var for stor, så jeg fikk den liksom ikke helt inn, så defor har jeg kamuflert med roser :)))
Ønsker alle som nok sover nå, en riktig god natt :)

Ingen kommentarer: