fredag 10. oktober 2008

Stuen.....

Hadde lyst å vise litt bilder fra stuen:)
Bildene er tatt litt langt ifra,men jeg har tatt en del nærbilder som jeg kan vise en annen dag.
I dag pøsregner det ute,og da er det så koselig å tenne litt lys, selv om det er mitt på dagen:)



Ønsker meg lysmalte gulv,og kommer nok til å gjøre det,men må bare finne orken , for det er nok litt av en jobb! Noen som har lyst på malejobb?? :0)

Ønsker alle en deilig høstdag,og husk,tenn masse lys:)

Klemmer fra meg:)


9 kommentarer:

h.espe sa...

Så kjempekoselig du har det - lyst og lekkert!! Håper ellers at det står bra til med deg :o)

Ha en superflott helg!

Klem :o)

Mitt hvite hus sa...

så flott du har det hjemme hos deg. Kjempelekkert og lyst. Male gulv ja det er nok litt av en jobb=)

Nyt helgen da=)
klem =9

My home is my Castle sa...

Åhh så flott du har det !!!
Lyst og lekkert :)
Jeg synes gulvet er flott som det er jeg. Brekker av litt, men klart det er stiilig med lyst gulv og ;)

Ha en fin dag
Klem,Kari

*Hege*-mine små skatter sa...

Du har det så nydelig Bente!! Lyst og trivelig,og det er alltid en glede å tre innenfor dørene hos deg;)

Er du fornøyd med de teppene du handlet på Ikea?? Jeg lurte på å kjøpe sånne selv...
Snart skal jeg også få "min" ektorp i hus...-gleder meg til det:)

Ønsker deg ei trivelig helg snuppa:) Stor klem!!

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Så lys og koseleg stove du har med masse fint rundt om kring:)
Ha ei fin og god helg.
Klem H.

Tulip sa...

Lys og koselig stue dere har!

jeg måtte forstørre et av bildene, for jeg lurte på hva som hang på veggen mellom tv og sofa.
Men fant det ut!:)
Den hylla/ tavla var kjekk til å henge opp ting på!

Fru Skjoldager sa...

Hej Bente.
Tak for de søde ord om mig og min butik. Jeg er også ved at lave en blogspot. Så kan du og andre se hvad jeg går og laver :)
Hilsen fra Ulla Skjoldager i Danmark.

Goa sa...

Hej min kära, kära Bente!
Jag har tänkt så himla mycket på dig!
Skulle maila, men har tappat bort din adress..:(
Hur går det i livet?!
Hur mår du?!
JA, om du vill och behöver berätta så får du så gärna maila mig.
Jag skickar dig varma tankar...varje gång jag tittar på mina vackra tvålar! Och det blir några gånger om dagen..:)
vill att du vet det!

Min största lördagskram är din!
Må bäst...

lavendel mio sa...

Å kor koselig det er med deg.Masse fine detaljer.Ha en fin kveld :)