mandag 5. mai 2008


Kake fra mormor:)
Her har vi en gutt som var 10 på lørdag:)

Har vært noen hektiske dager her...og det er jo gøy...
men jeg har vært så uheldig at jeg har vært syk oppi alt!
I går var det stor familiefest,og vi er over 20 i bare min familie.
Det gikk bra og vi koste oss ,gamle og unge:)
Men da jeg våknet i dag,og kjendte at jeg var tett i bihulene,tenkte jeg
"ååå ,i dag skal jeg holde sengen!!" ...Men kom jo fort på at jeg skulle ha gutte-
bursdag i dag!!! Så det var bare å hoppe i dusjen,og hive inn noen paracett.

Det burde vært slik at når mann fikk barn,så ble mann aldri mere syk!!
Ja,og så burde vi bli utstyrt med noen ekstra armer!

Noen som er enige???


Det er så koselig med dette å blogge,veldig gøy å komme i kontakt med nye folk,
og jeg er nesten som en liten unge,mååå liksom inn og bare se om jeg har fått noen
kommentarer:0) Skulle hatt litt mere tid til det,men det er jo uansett godt med
den inspirasjonen man får ut av å se på andres blogger.Så mye fint:)

Ha en skjønn dag alle sammen:)

Klem fra Bente:0)

2 kommentarer:

tinemor sa...

Helt enig med deg. Når man får barn, -aldri syk!
Om det bare hadde vært slik :-)

h.espe sa...

Gratulerer med overstått 10 årsdag til din sønn! Husker godt da jeg selv ble 10, det var en STOR dag!

God bedring til deg, håper det blir rask ordning på bihulene dine :o)

Fin dag videre!!

Klemmer fra meg:o)